سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 وبلاگ نوشتن   نیازمند دو عنصر اساسی یه  یکی حال و حوصله و دیگری وقت. که من اولیشو دارم و دومیشو   تحت هیچ شرایطی ندارم

به قول  یکی از رفقای غار  کمتر هندونه بردار تا به همه کارات برسی. اینم تئوری درستی یه .

یه زمانی  همش توو ذهنم این جمله پر پر می زد که این آنجلینا جولی چه جوری وقت  می کنه این همه بچه بزاد تازه بره از این در و اون در هم نی نی های سیاه و سفید بیاره و بزرگ کنه. بعد از یه مدتی این سوال هم رفت توو ذهنم که چرا  غالب اطفالی که  گاد فادرشون می شه  مسلمون زاده ان؟

یه مدت که گذشت فهمیدم آنجلینا  نه وقت زیادی داره نه دوست داره هیکلش به هم بخوره  اما نکته اساسی اینه که  اون یه هدف والا داره .افزایش آمار یهودیان

اون وقت من   به خاطر کار و درس و تئاتر بازی کردنم دارم کم کم دو دل می شم که بالاخره یکی رو  دوتا کنم یا نه.به سه و چهار هم اصلا فکر نکردم.تازه  جدیدا به این نتیجه رسیدم که توو کله ی هم سن و سالام که یه دونه  بچه دارن  این فکر افتاده که در این اوضاع نابسامان  با این همه پارازیت و آلودگی هوا و سرب و خلاصه ازین مزخرفات چرا به یه آدمی که می تونه توو بهشت شاد باشه خیانت کنیم و بیاریمش این دنیا؟کدوم اوضاع نابسامان؟

من  رسالت دارم نسل فرزندان فاطمه زهرا رو زیاد کنم و آنجلینا رسالت داره .......................

خدا جونم کمکم کن هدفم گم نشه توو هیاهوی پایان نامه و تشکیلات ملی زن و خانواده و رادیو نمایش و واحد دوبلاژ سیما و  عشقی نا بهنگام(جهت تنویر افکار اون دسته از دوستان  عزیزی که  از کل مطلب گیر دادن به این عبارت نهایی بابا منظورم از عشقی نا بهنگام همین تئاتر بازی کردن اونم در آستانه ی 30 سالگیه و گرنه من مخلص و چاکر قویه مون هم  هستم )

 


نوشته شده در  سه شنبه 90/10/27ساعت  9:10 عصر  توسط یک شهروند درجه دو 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خداحافظ ای شعر شبهای روشن
ایول داری یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه فلش بک خاطره انگیز
حالا نوبت ماست که فتنه کنیم ؟
خانم ها می شنوید؟؟؟؟؟؟؟
حس خوب در خانه بودن
[عناوین آرشیوشده]